Profesjonalna obsługa klienta w kantorze
- Czas trwania kursu: 2 dni (16 godzin dydaktycznych)
- Cena: Do negocjacji. Uzależniona od ilości zgłoszonych uczestników.
- Cena kursu obejmuje udział w zajęciach wykładowo-warsztatowych, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z zał. nr 1. do rozporządzenia MEN z 3.02.2006 r. (Dz. U. 2006 Nr 31 poz. 216)
- Informacje o najbliższym szkoleniu na stronie głównej portalu. Szkolenie odbywa się w przypadku zgłoszenia co najmniej 3 uczestników..
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie zgłoszenia faksem lub pocztą elektroniczną oraz wpłata należności tytułem uczestnictwa (po nadesłaniu zgłoszenia) oraz wpłata należności tytułem uczestnictwa (po nadesłaniu zgłoszenia).
Zagadnienia kursu
Dzien I
- Elementy wizerunku – tożsamość firmy
- Pierwsze wrażenie i zakłócenia w komunikacji
- Werbalne i niewerbalne elementy wspomagające przekaz
- Reklamacje i zastrzeżenia klientów
- Sposoby postępowania w trudnych sytuacjach
Dzien II
- Preferencje cenowe i jakościowe klientów
- Obsługa posprzedażna
- Sytuacje negocjacyjne
- Obrona przed manipulacją ze strony klienta
Zakres treści szkoleniowych dopasowany jest wyłącznie do specyfiki pracy kasjerów walutowych w kantorach i został opracowany na podstawie wieloletniej praktyki wykładowcy. Szczegółowy plan szkolenia przekazywany jest uczestnikom warsztatów i stanowi część materiałów szkoleniowych. Ze względu na różnorodność branży część zagadnień będzie dostosowana do Państwa potrzeb.
Kontakt w sprawie szkoleń
Magdalena Rojewska
tel: +48 606 641 664
tel/fax: 42 659 52 00
e-mail: szkofalselenia@exg.pl